Reports: تفاوت میان نسخه‌ها

از Libra KDR
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۳: خط ۳:
[[صفحهٔ_اصلی|برگشت به صفحه اصلی]]
[[صفحهٔ_اصلی|برگشت به صفحه اصلی]]
</div>
</div>
*[[Reports/Overall Report|گزارش کلی]]
{{DISPLAYTITLE:گزارش ها}}
*[[Reports/Vendor Profit|سود فروشنده]]
<div style='text-align: left;'>
*[[Reports/Top Ten Ebooks Reports|گزارش ده کتاب الکترونیک برتر]]
[[صفحهٔ_اصلی|برگشت به صفحه اصلی]]
*[[Reports/Top Ten Audio Books Report|گزارش ده کتاب صوتی برتر]]
</div>
*[[Reports/Subjects Report|گزارش موضوعات]]
*[[Reports/Reporter|گزارش گير]]
*[[Reports/Writers Report|گزارش نویسندگان]]
*[[Reports/LendingLibrarianPerformanceReport|گزارش عملکرد - امانت]]
*[[Reports/Translators Report|گزارش مترجمان]]
*[[Reports/OrganizationPerformanceReport|گزارش عملکرد - سازماندهی]]
*[[Reports/Narators Report|گزارش راویان]]
*[[Reports/ContentUsageReport|گزارش بازدید محتوا]]
*[[Reports/Top Ten Products Report|گزارش ده مورد برتر]]
*[[Reports/CustomerSearchHistoryReport|گزارش سوابق جستجوی کاربر]]
*[[Reports/Libraries Report|گزارش کتابخانه ها]]
*[[Reports/CheckChild|گزارش ناقصی سطوح]]<br>
*[[Reports/Shared Product Report|گزارش اشتراک گذاری منابع]]
در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند.
*[[Reports/searchhistoryreport|گزارش سابقه جستجو]]
در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.

نسخهٔ ‏۸ مهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۱۴

در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند. در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.