Reports: تفاوت میان نسخه‌ها

از Libra KDR
(صفحه‌ای تازه حاوی «{{DISPLAYTITLE:گزارش ها}} *گزارش کلی *سود فروشنده *گزارش ده کتاب الکترونیک برتر *گزارش ده کتاب صوتی برتر *گزارش موضوعات *گزارش نویسندگان *Reports/Translators Rep...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب: واگردانی دستی
 
(۱۲ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
{{DISPLAYTITLE:گزارش ها}}
{{DISPLAYTITLE:گزارش ها}}
*[[Reports/Overall Report|گزارش کلی]]
<div style='text-align: left;'>
*[[Reports/Vendor Profit|سود فروشنده]]
[[صفحهٔ_اصلی|برگشت به صفحه اصلی]]
*[[Reports/Top Ten Ebooks Reports|گزارش ده کتاب الکترونیک برتر]]
</div>
*[[Reports/Top Ten Audio Books Report|گزارش ده کتاب صوتی برتر]]
{{DISPLAYTITLE:گزارش ها}}
*[[Reports/Subjects Report|گزارش موضوعات]]
 
*[[Reports/Writers Report|گزارش نویسندگان]]
*[[Reports/Reporter|گزارش گير]]
*[[Reports/Translators Report|گزارش مترجمان]]
*[[Reports/LendingLibrarianPerformanceReport|گزارش عملکرد - امانت]]
*[[Reports/Narators Report|گزارش راویان]]
*[[Reports/OrganizationPerformanceReport|گزارش عملکرد - سازماندهی]]
*[[Reports/Top Ten Products Report|گزارش ده مورد برتر]]
*[[Reports/ContentUsageReport|گزارش بازدید محتوا]]
*[[Reports/Libraries Report|گزارش کتابخانه ها]]
*[[Reports/CustomerSearchHistoryReport|گزارش سوابق جستجوی کاربر]]
*[[Reports/Shared Product Report|گزارش اشتراک گذاری منابع]]
*[[Reports/CheckChild|گزارش ناقصی سطوح]]<br>
*[[Reports/searchhistoryreport|گزارش سابقه جستجو]]
*[[Reports/LendingSpecificationAttributeReport|گزارش بیشترین مورد امانت گرفته بر اساس صفت خاص]]
*[[Reports/LendingCustomerReport|گزارش بیشترین کاربران امانت گرفته]]
*[[Reports/ActivityLog|گزارش فعالیت]]
 
 
در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند.
در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.

نسخهٔ کنونی تا ‏۴ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۱۸



در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند. در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.