Reports: تفاوت میان نسخه‌ها

از Libra KDR
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۱: خط ۱۱:
*[[Reports/CustomerSearchHistoryReport|گزارش سوابق جستجوی کاربر]]
*[[Reports/CustomerSearchHistoryReport|گزارش سوابق جستجوی کاربر]]
*[[Reports/CheckChild|گزارش ناقصی سطوح]]<br>
*[[Reports/CheckChild|گزارش ناقصی سطوح]]<br>
*[[Reports/LendingSpecificationAttributeReport|گزارش بیشترین مورد امانت گرفته بر اساس صفت خاص]]
در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند.
در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند.
در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.
در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.

نسخهٔ ‏۳ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۹:۴۱


در این بخش امکان تهیه 5 نوع گزارش فراهم شده است که عبارتند از گزارش‌گیر، گزارش ناقصی سطوح، گزارش عملکرد امانت، گزارش عملکرد سازماندهی، گزارش بازدید محتوا و گزارش سوابق جستجوی کاربر که کاربران سیستم بر اساس سطح دسترسی تعریف شده برای آنها به هرکدام از انواع گزارش‌های موجود دسترسی دارند. در ادامه به شرح هر یک از انواع گزارشات پرداخته خواهد شد.